Kalenderpigen Laura

Den der flytning har vist lange udsigter – er ikke rigtigt kommet igang på wordpress endnu og har heller ikke haft tid til at blogge længe. (Faktisk kan alle årets indlæg ses på en side, hvilket jeg synes er lidt pinligt!)

Meeeeen, før jeg går igang med de store indlæg (dem har jeg nemlig slet ikke tid til lige nu)… ville jeg lige blære mig lidt med at jeg kan skrive kalenderpige på mit cv! Hehe og nej, det er ganske harmløst!

Tak til søde Henriette! Læs Line og Henriettes blog på www.eeze.dk – IT-girls om fashion, vintage, geek, business og tech.

Leave a Reply

