Brrrrrmmmmbrrrmmmm

Så er jeg ankommet i tyskerlandet, hvor mit mødrende ophav jo opholder sig til hverdag.
Jeg er så home alone indtil hun og kæresten kommer fra ferie, hvilket jo er meget fedt og dog… for hun har bedt mig om at tage hendes bil og hente dem i lufthavnen ved Hamborg når de kommer hjem!

Og nu siger du måske, årgh det er da ikke så trist endda, men så vil jeg lige indskyde at jeg altså ikke er på venlig fod med hendes nye bil… endnu!!
Jeg er et skadet barn, der godt nok har (haft) en del kørerutine, men hvis første lånebil havde automatgear… hotdamn, siger du så måske… findes den slags virkelig andre steder end i USA? Og ja det gør der og nej det er ikke fedt, at jeg nu skal lære at køre med gear, sådan næsten helt forfra… men… jeg har en plan!

Og den virker åbenbart… for jeg er kørt rundt i nabolaget næsten helt uden problemer her til aften… mangler stadig at få den helt ind på ryggraden!
Det der med at man altså skal skifte gear og bruge kobling, og hvornår er det nu man skifter op og ned og fuck hvor er det egentlig kompliceret at køre bil… suk!
Og mig som var designated driver det meste af min gymnasietid, afleverede min lillebror hos vennerne ude på bøhlandet og drønede fra Hamborg til Kiel til Flensborg midt om natten til og fra fest og byture. Jeg elsker jo at køre bil!

Ak ja, wish me luck! Jeg har 1 1/2 dag til at perfektionere mine koblingsevner! 😉

Tagged

Leave a Reply

