Art book addiction

Nu har jeg holdt fingrene langt væk fra kunstbøger i over et år, faktisk siden jeg flyttede til København. Mest fordi jeg ikke havde plads! Min bogreol er stadig proppet, men bort set fra det er helt sikkert plads nok!
Syntes jeg… ihvertfald er de sidste fødselsdagspenge blevet flittigt brugt på en tur i Louisianas boghandel!

Desuden venter jeg spændt på to andre bøger, der er bestilt på næædded! Håber de når at ankomme mens jeg er i Tyskerlandet denne uge!

Tagged

Leave a Reply

