…det der med det kvarte århundrede, ik?

Jeg tager imod trøst og medlidenhed i form af følgende gaver (in no particular order):

Musik i mine ører:

Feist – The Reminder

Au Revoir Simone – The Bird of Music

Datarock – Datarock

Trabant – Emotional

Bøger:

Haruki Murakami – på engelsk, hvis nogen sku være i tvivl (er ikke så god til Japansk endnu), har læst både Kafka on the Shore og Blind Willow.Sleeping Woman allerede, men har intet imod også at eje et eksemplar. Ellers er der også andre af hans bøger som ville se gode ud på mit natbord!

Terry Pratchett paperbacks (audio books are acceptable as well 😉

Geek stuff (der er vist et tema i år):

Vidvinkel påsatslinse til mit lille bitte Canon IXUS 60 (set i Saturn i FL)

Ekstra batteri til mit lille bitte Canon IXUS 60

Film uden lyd til mit 8mm smalfilmskamera (sidst set hos Fotolsen, Albanigade 17, Odense C, 66129707, fotolsen@mail.dk)

Kompakt kamerataske til mit Minolta Dynax 7xi

Penge til et digitalt SLR Kamera (yummy)

That's it… for now!

Tagged

Leave a Reply

