¿Habla Español?

I omkring to ugers tid har vi haft en ny bofælle her på Husumgade. Hun er spansk og ikke specielt god til engelsk (det er begyndt at hjælpe på det nu) og elsker at lave mad. (Har spist lækre pandekager med fyldt til aftensmad idag, yumyum!)

Efter den første uges tid med små misforståelser (blandt andet foreslog Ricky at hun kunne bruge røgelsespinde til at dække over cigaretterne, da hun nemlig ikke har nogen rigtig dør ind til sit værelse – nu er jeg ikke specielt glad for nogen form for røg og slet ikke dobbelt effekt af cigaretter OG røgelse som jeg desuden er allergisk over for, men vi fandt heldigvis ud af at hun ikke er specielt glad for dem og troede hun gjorde mig en tjeneste! Way to go Ricky!), er vi begyndt at vænne os til hinanden og især til hendes mad (Ricky bruger i forvejen ikke det køkken til andet end at koge vand til kaffe og toaste brød)!

Det er meningen hun kun skal bo her midlertidigt. Hun skal blandt andet en tur til Finland og besøge sin kæreste som arbejder deroppe. Selv om hun er virkelig sød og hyggelig og laver god mad, så håber jeg ikke én måned bliver til 5. Jeg ender jo med at blive 10kg tungere med al den gode mad!

Tagged

Leave a Reply

