Sommer sommer

Idag fik jeg langt om længe mødt Miriam mir_cat, som jeg har snakket lidt med her via livejournal i over et år og som jeg aldrig fik taget mig sammen til at mødes med da hun stadig boede i landet. Men nu er hun altså flyttet til Amsterdam og så er det åbenbart nemmere at finde ud af sådan noget med noget kaffe.

Vi endte på Kalaset med lækker mad, lækker Chai Latte med chili (uhhh, det smagte bare godt!!!) og en lækker tysk klosterøl som smagte lidt af banan (nam nam)! God mad i godt selskab og en hyggelig gåtur rundt om søerne i bragende solskin! Yay!

Sommeren er der (der er så varmt!), arbejdet nærmer sig (skal starte på FkN den 18.)
Glæder mig til årets første rigtige dukkert, til besøg af niecen (plus søster) i juli, til paradIs på vej hjem fra arbejde, til grillfester, open air musik og film, til sand mellem tæerne, festival, cykelture og kold øl på bryggen!

Men lige nu skal jeg bare ud og hente en is i fryseren og så falde i søvn med en bog på hovedet (igen igen)! Aaahhhh nice!

Tagged

Leave a Reply

