The Art of Graffiti

Nu er jeg jo generelt en fan af (god) graffiti… I ved den der artsi fartsi slags… underfundig/intelligent graffiti om man vil (host host)! Den slags illegalt hærværk som gør at jeg stopper op og tænker “coooool” eller “total lækker graffiti dér man”! (Ja, det sker at jeg går i retro slang mode, når jeg ser den slags!)

Til gengæld har jeg ikke helt så meget tilovers for små knægte der render rundt med spraydåser og tagger “Yo! vaså deeer” (eller andet lige så tåbeligt) på de Københavnske mure, døre, biler, butiksvinduer, toiletter, togvogne og lignende…

MEN!!! Jeg tager jo fuldstændig fejl!!!

Det er slet ikke de små rollinger der går rundt i byen og strør om sig med dårlig stavning (host host) og grimme tags!

Det er…(dyrk lige det her)… BLÅ VOKSENSPEJDERE og…. GAMLE MÆND!!!

Vidner kommenterer:

Jeg var sgu ved at falde af cyklen da jeg kom kørende forbi og spottede den ældre mand fiske en spraydåse op af tasken, se sig lurende om og gå i gang med at TAGGE!
Ikke lige hvad man regner med!

(Henrietten)

Taggin

Jeg kom intetanende gående forbi 69 på vej ind til byen, da jeg pludselig spotter noget så utroligt som en gruppe blå FDF spejdere stå og heppe på deres kammerat der står sprayer orange stencil graffiti på en af de i forvejen mindre pæne mure. Til sidst bliver der taget billeder af den modige unge mand, som modtager klapsalver og opmuntrende tilråb af sine ligeledes meget mandige legekammerater.
Hvis nogen skulle være i tvivl, så står der “Ungdomshuset R.I.P.” (der fik de den, hva!)

(Det var så mig selv der så dem…)

Taggin

Tagged

Leave a Reply

