Shorts… no no not that kind of shorts!

Idag har den stået på nogle ret gode filmværkstedsfilm/filmskoleoptagelsesprøvefilm i Cinematekets SneakBar! Blandt andet en af Kristins norske bekendte som har lavet en (fed) lettere syret sag: “Anton’s Arm”!
Ved ikke hvorfor jeg ikke tager ind og ser film på cinemateket noget oftere! Det er billigt/gratis og så kommer der faktisk nogle gode guldkorn engang imellem! Fandt i øvrigt en af mine MySpace bekendtskaber på en af rulleteksterne, hvilket var lidt sjovt!

Jeg fik desuden klemt en øl ind mellem en biblioteksdate med Lone og den med Kristin. Sams/Samson‘s webadmin/redaktør/skribent og gamle bestyrelsesmakker Niels, som nu også er flyttet til KBH (dog kun midlertidigt – siger han – for at snuppe en praktik på DR Medier! Jaja, godt gået Niels!)! Ski’ hyggeligt! 🙂

Imorgen står den på endnu en omgang kort- og animationsfilm til CosmicZoom (15 timers film, musik og fest)! Wuhaaaa
Håber at Henriette/Anders/Kristin får tid til at joine ellers må jeg stå den ud aaaall byyyy myyy seeeeeelf! 😉 Nå men det plejer jo at fungere fint! Hehe

Søndag skal jeg så passe billetlugen og babysitte sandwich (og se film) på Filmskolen til Marathon Dox… man kan roligt sige at denne uge har stået i filmens tegn (altså de korte, dokumentar og animationsfilmene 😉 Hehe
Regner så med at afslutte ugen med noget larm til øregangene på Loppen… Det er jo ikke fordi jeg har råd, men så er det jo ganske praktisk når man har en sød eks (ja det er godt nok længe siden) der kan det der med at skrive navne i døren! Wuuhuuu! Desværre regner han med at have for store tømmermænd til selv at være der og gi en øl!, hvilket er lidt ærgeligt! Til gengæld kan jeg stå op ad Casper og headbange, hvis jeg kommer til at mangle selskab! Jaja, der er eks’er over det hele, men så længe jeg aldrig beslutter mig for at date en idiot, så kan jeg heldigvis leve med det uden problemer! 😉

Nå, men gad vide om jeg nogensinde får tid til at finde mig et arbejde! Tager både til Århus og Tyskland i næste uge for at besøge venner og familie (deraf mit stramme månedsbudget)! Glæder mig til at babysitte Svesken og hygge med veninderne! Den lille trold vokser alt for hurtigt! Tsk tsk, sikke noget!

Nå, men… as always busy baby! 😉

Og forresten så har en af mine yndlings dailies lige haft 5 års fødselsdag! Yay! Tjek ham ud:

The Creatures In My Head

Tagged

Leave a Reply

