Bbbbbbbrrrrrrrrrrrr

Der sker altså noget med mig når det begynder at blive minusgrader udenfor… Eller nej, det er vel egentlig et ret velkendt fænomen!

Jeg går i hi! Simpelthen! Selv om jeg går tidligt iseng vågner jeg først ved middagstid og skulle jeg begå den fejl at bevæge mig udenfor begynder mine muskler at stivne i kæmpe knuder! Jeg er helt sikkert ikke lavet til frost! Alt går tre gange så langsomt, selv min hjerne, som ikke kan tænke andet end “BBBRRRRrrrrr”!
Kan slet ikke se at det der med den globale opvarmning nu skulle være noget negativt! 😉 Jeg er helt med på den! Tocifrede nattefrostgrader! Det er jo helt og aldeles latterligt…

Tagged

Leave a Reply

