Hardware error….

Wow, hvor tiden flyver afsted…
teknisk uheld
Som i nok har lagt mærke til så har jeg ikke haft min lille dejlige computer med hjem tilbage til København efter juleferien… det skyldes at den er HOT! Alt for hot, og som følge deraf slukker spontant når man sidder midt i noget vigtigt (som f.eks at opdatere sin blog!)
Lone har så til gengæld været så elskværdig at låne mig sin gamle bærbare (som dog mangler lydkort!)! Tænk at man kan være så afhængig af et lille stykke elektronik! Tsk tsk…
Mit trådløse net er også lettere ustabilt herhjemme (host host – jeg vil helst ikke komme nærmere ind på hvorfor), hvilket igen gør at jeg ikke har fået opdateret i et stykke tid!
Men nu er jeg altså på banen igen! Har lige fået en mail fra Tyskerland om at min computer ligger klar til afhentning i Flensborg (det forlyder dog ikke om den er blevet fikset eller ej)!

Og vigtigst af alt…. mmmhhhh…. der dufter af schokolade brownies (Henriettes opskrift! i hele lejligheden! Noget må man jo tage sig til når man ikke har andet fornuftigt at tage sig til!
brownie
Går sådan set bare og er arbejdsløs studerende for tiden… hvem ved… på tirsdag ved jeg så om det er noget jeg kommer til at blive ved med at være det næste stykke tid! Uh for satan, hvor vil jeg gerne have det job! Nå men mere om det på tirsdag! Jeg skal ud og købe gave til Kamma som holder fødselsdag… tjuhej! Billeder postes på Flickr, som sædvanligt!

Tagged

Leave a Reply

