Lang Lørdag!

Har godt nok haft lidt af en lang lørdag… på den gode måde! 😉
Tog et smut til Tyskland for at fejre Sveskens 1 års fødselsdag! Hun kan næsten kan gå selv og sige HEJ højt og tydeligt når der kommer nogen ind ad døren! Fantastiske unge!
Som for eksempel til min højt gravide veninde, som kiggede et smut forbi inden kaffen. Det er endnu mere ufatteligt – der er ikke mere end et par uger til at hun skal føde! Ufatteligt ufatteligt! Ungen skal hedde Elva Johanna eller Birk hvis det bliver en dreng, de kæmper stadig magtkampe om det andet mellemnavn! 😉 Farmand Jelle kan godt lide det “Kurz und Gefährlich”, som han siger! 😉

Efter kaffe og lagkage med familien og aftensmad a la mutti, hoppede brormand og jeg på toget hjem igen.
Men dermed var dagen langt fra slut! Jeg var lige hjemme og vende og tog så videre til Nørrebro for at holde fødselsdag for Henrietten!

Cosmopolitans

Festen bød på Juicy Cosmopolitans ad libidum, dansegulv og en tur på Rust kl 4.30, som endte med en slipse præmie til fødselsdagsbarnet.

Vi stod op kl 14 og spiste en fantastisk lækker brunch! Nice!

På S-toget hjemad mødte jeg desuden en HORDE!!! Brøndby Fans, som bogstaveligt var ved at vælte et tog! (Heldigvis ikke det jeg skulle med!) I mit eget tog stødte jeg til gengæld ind i en ægte human beat box! Han lignede en bums og lød som et stereo anlæg! 😉 Haha…

Tagged

Leave a Reply

