22298

Vågnede i morges ved at mit vækkeur (som jeg havde indstillet lige inden jeg faldt i seng kl lort i nat) ringede kl 7:45.

Har i nogensinde prøvet at regne ud (i halvsøvne og med en lille tømmermand på hjernen) hvornår i skal stå op for ikke at komme for sent på arbejde (hvis nu man dropper at vaske hår og springer morgenmaden over, tager toget og lægger make-up ved ankomst)? Jeg var helt klart ikke udhvilet og min hjerne arbejde alt for langsomt, men det lykkedes mig alligevel at kravle på arbejde kl 10 (hvilket er min personlige “sent”heds grænse – plejer at møde kl 9).

Det var også godt det samme – folk der arbejder på tv-stationer foretrækker åbenbart også at udnytte deadlines fuldt ud! Så jeg havde ikke en pind at lave idag (intet der krævede hjerneaktivitet)! Apropos pind…
Spiste pindemadder (igen) og drak koffeinholdig væske til DFI reception – mingling kræver hjerneaktivitet, så jeg sørgede for at have en pindemad i munden at all times!

Deadline imorgen! Yay! :/ Arbejd arbejd…

Tagged

Leave a Reply

