Kjedebloggen

4 steder jeg har bodd,

*Quickborn, Tyskland – her boede jeg det første år af mit liv (hehe, det kunne være sjovt at skrive at jeg rent faktisk er “quickborn” i Quickborn! 😉
*Flensburg og Handewitt, Tyskland – teenage og barndomshjemmet
*Odense, Danmark – ja, læse skal man jo et sted!
*Valby, Danmark – mit nuværende hjem!

4 jobber jeg har hatt,

*Børnehavemedhjælpervikar – Børn er fantastiske
*Skosælger – dette har resulteret i en større skosamling end jeg nogensinde havde troet at jeg skulle eje! Hehe
*Bartender på Studenterhus Odense – hyggejobbet, gode koncerter og gode venner!
*Resurfer for EDN – praktikken, som indtil videre har indbragt mig to jobtilbud! 😀

4 ting på tv jeg kikker på

*Barnaby, Morse, Taggart, Columbo – min mor har smittet mig med krimi-genet
*Gilmore Girls, Desperate Housewives, Sex and the City osv. – yep, tøse-genet er der også
*Simsons, Family Guy osv. – cartoon-genet?
*Zapzapzap – jeg kan aldrig huske hvornår noget kommer, så det er meget tilfældigt hvis jeg får set noget som helst!

4 radioprogrammer jeg hører på

Øhhh… min telefon har vist nok radio!

4 ting jeg liker å spise

*Jeg er med på sushi vognen
*Cheesecake
*Chunky Peanut Butter
*Hindbær, ananas, appelsiner, jordbær er søde og du er lige så

4 jeg sender kjedebloggen videre til:
*mmhh, har ikke flere venner end dig kristin! Haha…
*Anyone?

Tagged

Leave a Reply

