Foooooooood….

Hui, på tide at fortæller om min jul i Tyskerland! Det kan kortes ned til følgende: MAD!
Ej, Søs og Harry var hjemme, sammen med lille nuttede Olivia, som bliver mere og mere fortryllende for hver gang jeg ser hende! Vi holdt fødselsdag for mor den 23., hvilket indebar restaurant til middag og julefrokost om aftenen! Den 24. tog Broe Thomsen Christensen Kiralfy familien til Kbh for at fejre jul med BTC familien! Vi åd Risalamande til vi revenede og rullede til midnats gudtjeneste hvor der gik ild i adventskransen!
Den 25. var der kæmpe julefrokost hos min fars familie, hvilket var super hyggeligt og meget mættende!
Den 26. tog jeg på Hansens for at mødes med alle mine gamle gymnasievenner! Der plejer at være proppet med mennesker og lange køer, hvis ikke man kommer i god tid! Men i år sneede det og folk turde åbenbart ikke begive sig ud på de glatte veje, så den længste kø var på ca 3-4 mennesker! Deriblandt min bedste veninde som vendte om og gik på Cult istedet, hvor vi mødtes med hende 1 time senere!
Aftenens store positive plus plus: Thorsten var på besøg fra Kina! 😀 Har ikke snakket med ham i over 1 1/2 år! Det var super hyggeligt! Plus at jeg endelig fik mødt min venindes søde nye kæreste, som hun har snakket om i laaaaaaangt tid! Maaaan hun er forelsket! 😀
All in all a great week… back to work now!

Tagged

Leave a Reply

