Krank

Aaargh, jeg er syyyyyyg!!! Jeg hader at være syg! Lone var hjemme i Odense, hvilket jeg havde glædet mig sindsygt meget til og vi skulle have været til fest på studenterhuset, men ak nej! jeg blev nødt til at sende hende ned på apoteket, fordi jeg ikke kunne andet end at kravle iseng! Yeah jeg var super underholdende, iseng kl 18!!
Har dog haft det bedre idag! Var ude og sige hej til Lillebror og hans bofæller, som bor langt pokker i vold! Forestil jer at man kommer ind i en kæmpestor stue/spisestue og så står der en gammel brun læddersofa klemt op ad den ene væg, mens resten af stuen er fyldt med vasketøjsstativer og to kæmpe skriveborde med fire computere linet op på rad og række!! hehe, nåja, ikke særligt overraskende egentlig! 😉

Tagged

Leave a Reply

