A Day in the Life of Ranger Smith

Endnu en travl weekend (in short… or not):

Torsdag:
Boost the dox seminar om pitching og research! Super spændende, masser af søde mennesker og DAMN er vi blevet klogere! 😉 Ærgeligt at jeg ikke havde Mette med, ville godt have hørt lidt mere om hvad de andre havde af planer!
Torsdag aften var jeg til koncert med Birds on The Wire (Leonard Cohen tribute) på Vega – sjælendt har jeg været til en koncert hvor der blev piftet og klappet så meget mellem hvert eneste nummer! Mega fed stemning! Lones farbror er guitarist i bandet, så Lone, Olivia og jeg blev inviteret til at sidde og drikke nogen øl og hygge med dem og deres andre gæster bagefter, hvilket endte med at jeg blev udspurgt om sydslesvig og mit forhold til mindretallet (men nu havde jeg li’som også øvet mig i den pokkers pitch hele dagen! 😉
Lone og jeg tog en taxa hjem bagefter, hvilket resulterede i en samtale om klassisk musik (schubert, chopin), mødre (taxakørerens), klavertimer (lones), ekskærester (mine) og masser af musik i ørene. Turen blev afsluttet med en anekdote om dengang han var i Paris med sin kone i ’94, hvor leonard cohen lige havde været i danmark – det korte af det lange var, at de endte på en fortovs café med leonard cohen og nogle flasker rødvin! En sjov afslutning på en sjov aften!

Fredag:
Lone skulle tidligt op og på arbejde så jeg tillod mig at sove længe og gå en lille tur gennem byen inden jeg skulle mødes med Stine som jeg laver PR sammen med for SAMS. Der er ingen af os der havde fået gjort noget særligt siden sidst, så det var meget godt lige at få gjort lidt og vendt nogen idéer inden bestyrelsesmødet.
Fik lige kigget forbi hos Casper inden jeg skulle hjem til Lone og hente mine ting. Wow dit skæg er godt nok vokset! 😉 Fredag aften tog jeg forbi Kamma. Som sædvanligt var det et orgie af god mad, masser af sladder og rødvin! 😉 Jeg mistede dog både en t-shirt og hendes indflyttergave, som jeg tabte på vej over jagtvej. Jeg havde ikke opdaget at min rygsæk var gået op. Dem der stod på den anden side af krydset stod godt nok og gloede på mig, men gad åbenbart ikke at sige noget! Så det var først da jeg stod i netto sammen med kamma, at der var én der gjorde mig opmærksom på det! Jeg fandt de sørgelige rester af Kammas gave og en meget hullet t-shirt næste dag da jeg tog bussen ind til vesterbro! 😦

Lørdag:
Vores bestyrelsesmøde gik ret godt og vi fik en del ting på plads, selv om vores økonomi stadig er et kæmpe problem. Vi er fattige!
Lone og jeg tog et smut på Stengade 30 inden jeg hoppede på toget lidt over midnat. Vi tævede nogle svenske fyre i bordfodbold og fik hørt lidt af en koncert med EFTERKLANG. En bunke langhårede hashhoveder bag hver sin apple laptop + en skærm med en (heldigvis) lidt mere spændende montage af gamle filmklip! Foretrækker vist at høre dem i radioen hvis jeg skal være ærlig…
Mødte en del kendte ansigter på vej ud af toget i Odense kl 2:18. Jens, min bofælle Claus’ kammerat, som åbenbart havde siddet 3 meter fra mig det meste af turen og så Jarle og Niels fra Århus, som jeg havde været til bestyrelsesmøde med tidligere, men som efter en rødvinstynget aften steg af toget i Odense med en øl i hver hånd for at besøge Jarles kæreste!
Jeg valgte dog at afslå deres tilbud om mere øl på Eydes og traskede hjemad, hvilket vist nok var en ret god idé, da jeg var smadret!

Søndag:
Kl 7:30, Tinna og Claus kommer hjem fra byen (Tinsoldaten i presume)
Kl 9:00, Tinna og Claus beslutter at gå iseng (efter diverse diskussioner om musiksmag og pizza)
Kl 9:30, jeg planlægger at stå op, men ender med at ligge og se film på computeren, mens jeg falder i søvn igen
Kl10:30, vågner, går ud i køkkenet og opdager at jeg ikke har noget morgenmad, går iseng igen og læser 2 kap. i das parfüm og falder i søvn igen
Kl11:45 Vågner og læser lidt i et Kosmorama
Kl13:45 Mette ringer på og bliver lukket ind af Claus
Kl14:00 Tinna er nu vågen da Mette både har åbnet vinduet, truet med at synge og rodet i Tinnas hår 😉
Resten af dagen er gået med at købe ind, drikke cola, se last night of the proms på dr2 sammen med Tinna, prøve at nosse mig sammen til både at læse lektier og redigere musikklips.
Fik skrevet nogen mails… wow
Nå men jeg må hellere gå igang så… dagen er snart forbi!

Tagged

Leave a Reply

